Business Evolution

sisältömarkkinointi -seminaari

Tampereella ja Striiminä 24.10.2024 klo 9-16

Mullista markkinointi kokonaan.

Tee sisältöä, jota halutaan katsoa ja muuta se rahaksi!

S+T= :) + €

Jos haluat päästä aidosti esille, erottua kilpailijoista ja saada oikeasti maksavia asiakkaita etkä pelkkiä some-tykkäyksiä, tämä on tärkeä seminaari sinulle. Tämä seminaari ei ole mikään äkkirikastumiskurssi, jossa luvataan kikkoja ja järjettömiä rahoja ilman, että tarvitsee tehdä yhtään mitään. Mutta se mitä tämä seminaari lupaa, on opettaa rakentamaan tehokkaan markkinoinnin.

Aloitin itse yrittäjänä 2004 ja taistelin stressin ja huonon tuloksen kanssa vuosia...

2011 tein asiat uusiksi. Laitoin tämän S+T systeemin käytäntöön ja 2012 tein toiminimellä 100,000€ brutto liikevaihdon Personal Trainerina. Tämä toimii käytännössä.

En ole yksi konsultti joka vain puhuu asioista, olen tehnyt tulosta itse ja teen sitä kahdella firmalla kokoajan. AFT oy teki (liikuntaohjauksella) jo yli miljoonan myynnin, ilman isoa tiimiä ja omia toimitiloja. Business Evolution systemeillä olen auttanut jo useita muitakin tekemään toimivan tehokkaan markkinoinnin. Monien heistä palautteita voit lukea tältäkin sivulta. Tule sinäkin mukaan!

 Paikka ja aika: Tampere PMK talo, Erkkilänkatu 11. 7 krs. Pellava Lounge. Torstai 24.10 2024 klo 9-16. Ovet aukeaa ja aamiainen tarjolla klo 8.30 (sisältyy hintaan). Ilmoittautuminen paikan päälle on päättynyt, striimiin voit ilmoittautua 21.10 asti!

Striimi avataan klo 8.50. Eli päivään voi osallistua myös kotoa Zoomin välityksellä.

Kaikki saavat tallenteen kahdeksi viikoksi käyttöönsä, riippumatta olitko striimissä tai paikan päällä.

Aikataulu:

Aamupala tarjolla 8.30 alkaen.

Aamun osio 9-12

Tauko 12-13: Lounas loistavasta bufeesta

Iltapäivän osio klo 13-16 + kahvit/teet ja pientä purtavaa

Koulutus striimataan Zoomilla, eli jos et pääse paikanpäälle, voit osallistua kotoasi tai toimistoltasi striimin kautta.

Hinta Tampereelle 247 €+alv  ja striimi  197€+alv.

Mistä tässä seminaarissa on siis kyse?

Tämä systeemi on toiminut loistavasti minulla itselläni ja uskon, että se toimii myös sinulla, jolla on aitoa osaamista. (nämä samat opit ovat tehneet asiakkailleni reilusti yli 100,000€+)

Mukana on yrittäjiä useilta palvelualoilta hyvinvoinnista ja kauneusalalta asianajajiin ja autokorjaajiin ja tapahtumajärjestäjistä valokuvaajiin.

1. Tämä seminaari on nimenomaan palveluyrittäjille, jotka haluavat ottaa asiakashankinnan, oman talouden ja ajankäytön haltuun eikä enää pelata tuurilla.

2. Ideoiden ja konseptien sijaan Sisältömarkkinointikurssilla teemme yhdessä kampanjan alusta loppuun, ideasta julkaisuun.

3. Näytän sinulle kädestä pitäen, mitä nappeja painaa ja mistä aiheista kirjoittaa ja annan valmiita otsikoita ja valmiita tekstimalleja, joiden avulla pääset julkaisemaan omia juttuja kurssin aikana.

4. Näet, mitä todellisuudessa tapahtuu; näytän sinulle omien kampanjoideni todellisia tuloksia, onnistumisia ja epäonnistumisia.

5. Näet, miten automatisoida kerran tehtyjä kampanjoita, jotta säästät aikaa ja maksimoit asiakasmääräsi.

Mutta kyse on muustakin…

Sisältömarkkinoinnin ideana on paitsi hankkia asiakkaita nyt heti, myös rakentaa pitkän tähtäimen brändiä ja yritystoimintaa aidon osaamisen pohjalta ilman, että toiminta on jatkuvaa stressaamista.

Ideana onkin rakentaa systeemiä, joka mahdollistaa tasapainoisen ajankäytön yrityksen sisällä (hallinto, markkinointi ja tuotanto) sekä vapauttaa aikaa henkilökohtaiseen elämään itselle, ystäville ja perheelle.

"Ensimmäisenä koronakeväänä LIVE-toimintamme käytännössä pysähtyi. Pakko on erinomainen motivaattori ja tuolloin se ohjasi minua voimakkaasti kehittämään liiketoimintaamme tähän poikkeukselliseen tilanteeseen sopivalla tavalla. Ulkopuolisen mentorin eli Business Evolutionin sparraustoiminnan ja sisäpiiriin kautta sain ennen kaikkea objektiivista näkökulmaa omaan tekemiseen, jolle sokaistuu helposti.

Viimeisten vuosien aikana olen pyrkinyt tietoisesti delegoimaan enemmän sekä ulkoistamaan, useita aiemmin itsestäni liikaa riippuvaisia olleita, osa-alueita muille henkilöille. Saan tätä kautta keskittyä rauhassa yhä enemmän isoon kuvaan ja toiminnan kehittämiseen.

Digipuolen potentiaalista ehkä konkreettisin esimerkki on eräs 2020 keväällä lanseerattu verkkokurssini, jota on myyty viimeisen 1,5 vuoden aikana +500 000€ edestä ROI:n liikkuessa 3,6 tietämillä."

Marko Kuoppasalmi Fysioterapeutti & Personal Trainer

 

Seminaarissa tulet oppimaan mm:

  • Kuinka saada näkyvyyttä ja asiakkaita, vaikkei olisi isoa seuraajakuntaa ja sähköpostilistaa.
  • Kolme valmista pohjaa myyntisivulle ja valmis rakenne sisällöille: usealla yrittäjällä on hyvä ja selkeä hinnasto, mutta jotta kauppaa todella tulee, tarvitaan aktivoiva myyntisivu, joka kuljettaa asiakasta kohtaamisesta haluun ja luottamukseen ja lopulta toimintaan.
  • Kuinka löytää oikeat sanat ja lauseet, jotka vetävät puoleensa oikeat asiakkaat.
  • Kuinka kirjoittaa myyvää tekstiä aidoista aiheista ilman kikkailua.
  • Kuinka eliminoida ylikuormittava ajatus siitä, että pitäisi tehdä paljon postauksia ja jatkuvasti keksiä aina uutta ja lisää uutta.
  • Miten et hukkaa enää euroakaan turhaan markkinointiin.
  • Miksi todellinen sisältö ilman kaunista editointia toimii.
  • Näet, mitkä minun mainoksistani on toiminut ja mitkä ei -> kopioi toimivat ja vältä huonoja malleja.
  • Mitä tehdä, jos myyntisivu ei tuota asiakkaita tai jos ihmiset eivät klikkaa mainosta.
  • Mistä tietää, kuinka monta mainosta voi ja kannattaa laittaa.

LISÄKSI OPIT:

  • Miten luot fb:ssä ensimmäisen kohderyhmän kiinnostuksen kohteista.
  • Miten teet retargeting-kohderyhmän.
  • Miten ja koska teet kaksoisolentokohderyhmät.
  • Miten ja koska kutakin kohderyhmää käytetään!
 
Ilmoittaudu tästä

"Joku voisi ajatella, että tämä on kallis koulutus. Itse olen kokenut, että se on ollut pieni sijoitus yrittäjyyden oppimiseen. Valmiilla kaavoilla ja systeemeillä olen nopeasti saanut rakennettua kannattavan liiketoiminnan, joka on mahdollistanut lomien pitämisen heti ensimmäisestä vuodesta alkaen."

Malin Ekblom - koirien ravintoterapeutti. - Luonnollinen ruokinta

Kuka olen ja mitä minulla on sinulle annettavaa?

Olen Jukka Harju ja olen toiminut yrittäjänä nyt 20 vuotta. Ensimmäiset 7 vuotta olivat vaikeita ja tiedän kokemuksesta mitä se on, kun rahat loppuu ja kalenteri niin täynnä että uuvuttaa...

2012 pääsin toiminimellä yksin yli 100,000€ laskutukseen, kun tein asiat vähän eri tavalla. Yhden assarin kanssa pääsin 290,000€ vuosimyyntiin. Kolmen työntekijän kanssa firmani ylitti jo miljoonan myynnin 2021. (Oma työaikani on viimeiset 11 vuotta ollu keskimäärin 6h päivässä.)

Olen auttanut jo satoja yrittäjiä tuotteistamaan ja markkinoimaan palvelunsa kannattavaksi ja useat ovat kanssani ylittäneet yksinyrittäjinä sen satatonnia. Olen auttanut myös useita yli miljoonan tekeviä yrityksiä tehostamaan toimintaansa.

Aloitin palveluyrittäjänä (personal trainer) vuonna 2003. Pääsin tuolloin noin vuodessa noin 3000 € henkilökohtaiseen laskutukseen, MUTTA tein yli kaksitoistatuntisia työpäiviä ilman lomia. Ensimmäinen asiakas tuli aamulla ennen töihin menoa, päivällä lounaalla tuli toinen, illalla kolmas ja vedin ryhmäliikuntaa kolmena iltana viikossa. Kun lähdin töihin seitsemän aikaan, olin takaisin kotona iltayhdeksältä. 

Vaikka asiakkaat olivat tyytyväisiä, tilanne ei ollut hyvä. Kulujen jälkeen yritystoiminnasta ei jäänyt käteen yhtään ylimääräistä ja +10 tuntiset työpäivät eivät antaneet mahdollisuutta tasapainoiseen elämään.

Olin burnoutin partaalla ja jumissa.

Ensimmäinen vuosi tai pari bisnekselle on normaalia, että joka kuukausi on vaikeaa saada rahaa kassaan. Mutta jos yritys on jo kuusivuotias ja on edelleen ongelma rahan sisään saamisessa, tilanteessa on jotain epänormaalia. Vika ei ole yrittäjässä vaan rakenteessa. Samoin tunnit ja eurot, eli se Kannattavuus pitää saada tasapainoon, muuten hommassa ei ole järkeä ja kynttilä palaa molemmista päistä...

On normaaleja ongelmia ja epänormaaleja ongelmia. Kassavirran kanssa ei pitäisi joutua taistelemaan kovinkaan kauaa. Seuraavat vuosi tai pari on normaalia, että töitä tehdään paljon ja on monta palloa ilmassa, mutta tätäkään ei pitäisi jatkua liian kauaa. Yrityksen pitäisi kasvaa siten, että se kannattaa paremmin, työ on selkeää ja ajankäyttö hallussa (työ aika, oma aika ja sosiaalinen elämä). Minä en tähän tilanteeseen aikoinaan päässyt luonnollisesti vaan aika ja eurot eivät olleet tasapainossa moneen vuoteen...

Kävin paljon erilaisissa markkinointi- ja bisneskoulutuksissa. Hain apua uusyrityskeskuksesta. Sain neuvoksi myydä lisää tunteja. Neuvot olisivat olleet toimivia, jos olisi ollut kyse tavaran myynnistä. Sen sijaan, että myyt kaksikymmentä kahvikuppia, myy kaksituhatta. Palvelubisneksessä, jossa myydään pitkälti omaa aikaa ja psyykkistä energiaa, tämä strategia ei toimi.

En tiedostanut sitä silloin vielä itsekään. Nyt tiedän, että suurimmassa osassa bisneskoulutuksia ajattelutapa on perinteisessä tuotebisneksessä, ja sitä samaa mallia yritetään epäonnistuneesti laittaa palvelubisnekseen. Siksi ihmiset lyövät päätänsä seinään. Ainakin minä tein niin.

Muutos

Oli toukokuu 2011 ja olin lopen kyllästynyt kiireeseen ja stressiin ja siihen, ettei ollut ylimääristä rahaa elämälle. Päätin pitää kuukauden loman, ihan puhtaasti luottokortilla. Ei vaan jaksanut enää. En oikeasti tiennyt mitä teen. Ehkä menen töihin jonnekin, tai muutan takaisin kotiseudulle satakuntaan. Maksoin kuukauden ruuat ja vuokrat luottokortilla. Lainaa kerääntyi.

Sen neljä viikkoa sain kuitenkin olla ihan rauhassa. Lepäsin paljon, rauhoitin itseni ja mietin. Aloin löytämään selkeyttä ajatteluun. Päätin osallistua aivan uudenlaisiin koulutuksiin, joissa puhui "tee se itse yrittäjiä" yrittäjiä kuten Branson, Robbins, Kern ja J.C. Levinson, Eker. Eli niitä jotka eivät tehneet kuten koulukirjoissa ja perinteisissä yrityksissä.

Eräänä koulutuspäivänä se sitten tapahtui. Sain kiteytettyä, miten saan palveluyrityksen toimimaan. Kongressissa oli puhumassa kolme miljardooriä ja yhdeksän miljonääriä, joista jokainen piti pitkät esitykset siitä, miten he olivat itse firmansa tehneet: omasta osaamisesta, omasta intohimosta ja siis todella onnistuneet. Seminaarissa aikana minulle kirkastui, että loppujen lopuksi heistä jokainen kertoi saman tarinan.

Ymmärsin viisi kriittistä steppiä, jotka palveluyrittäjän pitää ottaa. 

Päätin seurata strategioita kirjaimellisesti. Toteutin aivan uudenlaisen markkinointikampanjan uudella tuotteistolla ja tuplasin tuloni kuukaudessa. Siitä jäi käteen jo euroja ja sain myös lomia ja vapaata! Vuonna 2012 bruttolaskutus rikkoi 100 000 euroa toimiessani yksin toiminimellä. Tämä kaikki tapahtui ilman toimitiloja, myymällä vain omaa aikaani. Silloin minulla ei ollut tuotteita, eikä verkkokursseja. Kasvu on jatkunut. Olen kehittänyt taktiikoita, yhdistänyt niitä toisiinsa ja pystynyt rakentamaan malleja, jolla business kasvaa jatkuvasti, normaalin kahdeksan tunnin työajan puitteissa.

Nyt

Nykyään teen 100 000 € henkilökohtaista tuloa, työllistän nyt kolme työntekijää ja firmani Anatomic Functional Training Oy on pyöräyttänyt jo yli miljoonan vuosimyynnin. Tuloja tulee myös silloin kun olen vapaalla tai lomailen ja oma työpäiväni on kuutisen tuntia.

Olen valmentanut palveluyrittäjiä tuotteistamisessa, markkinoinnissa ja ajankäytössä vuodesta 2013 alkaen.Tämä koulutus perustuu arvolle, että menestys on sitä, että on taloudellinen menestys, hyvinvointia ja työllä aitoa merkitystä. Mielestäni business, joka syö kaiken ajan ja josta ei jää aikaa perheelle eikä ystäville on epäonnistunut riippumatta paljonko siinä liikkuu rahaa. MUTTA ilman rahaa se si myöskään toimi.

Business Bootcampissa otetaan haltuun maailman menestyneimpien palveluyrittäjien parhaat mallit ja strategiat, jotka ovat toimineet heillä, minulla ja asiakkaillani. Ja jotka toimivat myös sinulla. 

Vierailevat puhujat

Luennoitsijana jooga- ja itsetuntemusohjaaja Mia Ulvila

Seminaarissa tulet kuulemaan vierailevalle puhujalta, Sanmayan jooga- ja itsetuntemusohjaaja Mia Ulvilalta kulmakivet, miten hän teki yli 300,000€ brutto liikevaihdon vuodessa. 

Tämä ei ollut tuuripeliä eikä tullut lahjana. Muutama vuosi sitten tilanne oli se, että oman tilan pyöritys melkein kulutti enemmän kun toi…

Mia käänsi firmansa onnistuneesti ja auttaa nyt tuhansia ihmisiä voimaan paremmin.

Hän tulee kertomaan, mitkä olivat ne tärkeimmät päätökset ja toimet, millä hän muutoksen teki!

Luennoitsijana “Superyrittäjä” Jukka Rajala

Jukka Rajala on yksi niistä valmentaja yrittäjistä joka on menestynyt usealla alueella. valmentajana, kouluttajana, salin vetäjänä, verkkopuolella. 

Näit ehkä Jukan viime syksynä Leijonan luolassa. Jari ja Jenni muuten tarttuivat Jukan tarjoukseen ja ovat nyt yhteistyössä!

Jukka tulee kertomaan erottuvuudesta. Hän kertoo mitkä asiat ovat olleet tärkeimmät asiat hänen menestyksen taustalla.

 

Hän tulee jakamaan seminaarissa tärkeitä asioita, mitä hän on tehnyt  bisneksen rakentamiseen. 

Luennoitsijana Joni Jaakkola

Joni Jaakkola on hyvinvointialan moniottelija, jonka repertuaariin kuuluu verkkovalmennukset, työhyvinvointiluennot ja Optimal Performance Center -valmennuskeskuksen pyörittäminen Helsingissä. Vuodesta 2010 täysipäiväsenä yrittäjänä toiminut Joni kertoo osuudessaan myynnillisen ajattelun merkityksestä ja käytännön vinkeistä. Hyvääkään valmentajaa ei tulla kotoa hakemaan, vaan oma osaaminen pitää tuoda julki rohkeasti.

Rakennetaan yhdessä jokainen palanen

Osa 1: Viestinnän materiaalit. Rakennetaan pohja tehokkaalle viestinnälle joka oikeasti toimii. 

Osa 2: Rakennetaan "myyntisivu" eli sivu, jossa esittelet palvelusi / tuotteesi. Ei vain nimeä ja hintaa, vaan sivu, joka oikeasti saa asiakkaan kiinnostumaan ja haluamaan palveluasi ja luottamaan sinuun. Eli tekemään se kaikki, mitä ostoon tai ajan varaamiseen vaaditaan

Osa 3: Kirjoitetaan sisällöt. Pelkkä tuotteiden ja palveluiden mainonta on kuollut. Ihmiset haluavat sisältöä ja hyvä markkinointi herättää kiinnostuksen, halun ja luottamuksen oikealla sisällöllä, ei pelkillä mainoksilla.

Osa 4: Julkaistaan sisällöt tehokkaalla tavalla JA kirjoitetaan itse mainokset

Osa 5: Ajetaan kampanja. 

Osa 6: Automatisoidaan toimivia asioita jotta markkinointi pyörii aina, teet töitä tai et.

Eli yhteenvetona:

  • Tämä seminaari opettaa kädestä pitäen tekstien kirjoittamisen ja julkaisemisen; näyttää joka ikisen napin, jota tulee painaa ja antaa useita eri versioita: sellaisia, jotka sopii ensimmäistä kampanjaa rakentavalle ja sellaisia, jotka sopivat jo hyvää toimintaa tekeville, mutta jotka haluavat jatkotason oppia ajoitukseen, copyyn, kohderyhmien luomiseen ja kampanjoiden automatisointiin.
  • Tämä seminaari sopii kaikille, joilla on palvelu, jossa oma osaaminen on pääroolissa.
  • Olen itse rakentanut omat bisnekseni tällä kyseisellä kaavalla, se toimii; omistan Anatomic Functional Training Oy:n, jolla olen tehnyt jo yli miljoonan myynnin. Kokemusta on myös useista yli 100,000€ viikossa kampanjoista. Lisäksi samaa kaavaa on käyttänyt jo sadat business coaching asiakkaani ja tehneet menestyksekkäitä kampanjoita. Mm. useita yli 4000€ viikossa ensimmäisellä verkkokampanjalla.
  • Seminaarissa harjoitellaan tekniikat todellisen julkaisun tekemiseen ja mikä tärkeintä, opastetaan kädestä pitäen, mitä sisältöä markkinointikampanjoihin kirjoitetaan.
  • Seminaari auttaa tekemään selkeästi vain ne tärkeimmät asiat ja opettaa automatisointia, koska tiedän, että palveluyrittäjillä menee suuri määrä aikaa itse palveluun. Tiedän, koska teen itse samaa.
Ilmoittaudu tästä

"Olin ollut yritystoiminnassa mukana 7-8 vuotta, kunnes siirryin yrittäjäksi ostamalla yhtiökumppanini osuuden yrityksestä. Tästä seurasi työmäärän kasvu ja tarve ulkopuoliseen sparraukseen liiketoiminnan eri osa-alueilla.

Nykyään työtuntien määrä on puolittunut ja tulot seitsenkertaistuneet. Olisin todennäköisesti polttanut itseni loppuun ilman sparrausapua.”

Atte Kaasinen - Crossfit Lappeenranta

Hinta

Tämä koulutus ja sen kaikki sisältö perustuu menestyneen palveluliiketoiminnan strategioihin, jotka olen kaikki käytännössä testannut ja toteuttanut ensin itselläni ja sen jälkeen yksityisasiakkaillani. Jaan kaikki toimivat taktiikat tällä kurssilla.

 Kurssin sisällössä vaikuttavat mm. seuraavat käymäni koulutukset:

  • Tony Robbins Business Mastery ja UPW (hinta yhteensä on 11 000 € + matkat ja majoitukset)
  • Frank Kernin koulutukset (hinta yli 10 000 € + matkat ja majoitukset)
  • Brendon Burchardin koulutukset (hinta yli 6000 € + matkat ja majoitukset)

 

Sisältömarkkinointi -seminaari on vain 247€ + alv 

Lasku lähetetään pdf muodossa mailiin.

(Viimeksi paikanpäällä koulutus myytiin loppuun, varmista paikkasi ilmoittautumalla heti)

Koulutus klo 9-16

Hinta sisältää. Aamiaisen  (tarjolla klo 8.30) lounas buffeen ja iltapäivä kahveet.

 

Seminaari striimataan livenä eli voit osallistua myös kotoasi tai toimistoltasi. Striimin hinta on  197 €+alv.

 

Ilmoittautuminen on sitova. Kaikki ilmoittautuneet, myös livenä paikalla olijat saavat striimin tallenteen käyttöönsä kahdeksi viikoksi.

 

LISÄKSI! 

Koulutuksessa saat paljon työkaluja sisältömarkkinointiin. Sen lisäksi haluan varmistaa, että ne kaikki siirtyvät sinulla 100 % käytäntöön: Et jää varmasti jää jumiin mihinkään ja siksi tarjoan sinulle vielä henkilökohtaisen valmennuksen joka sisältyy hintaan! Seminaarin jälkeen varaamme ajan ja soitamme rauhassa kahdestaan ja käymme läpi suunnitelmasi, sparraamme kohdat mitkä valitset ja kirkastamme sinulle kristalliseksi, mitä teet seuraavaksi, mikä nostaa firmasi seuraavalle tasolle.

30min puhelinvalmennuksen arvo on 147€ + alv, mutta osana Sisältömarkkinointi seminaaria se on sinulle ilmainen. Varamme ajan yhdessä koulutuksen jälkeen ja lähetät minulle etukäteen maililla päivän aikana tekemäsi toimintasuunnitelman (saat siihen valmiin pohjan jonka voit täyttää)

 

Etkö ole varma sopiiko tämä koulutus sinulle? Laita nettisivu ja kysymyksesi Jukalle [email protected] tai soita tai tekstaa 0414307841.

 

Ilmoittautuminen paikan päälle on päättynyt, striimiin voit ilmoittautua 21.10 asti!

Ilmoittaudu tästä

"Ennen kuin lähdin yhteistyöhön Jukan kanssa olin joogaopettaja, joka pyöritti joogastudiota. Töitä oli paljon ja olisi ollut enemmänkin, mutta aika alkoi vuorokaudesta loppumaan kesken ja pää hajoamaan.

Tänä päivänä kaikesta uudesta yrittäjyysosaamisesta innostuneena olen perustanut toisen, ihan eri alan yrityksen ja sijoitan joogakursseista tulleita tuloja nyt sen käynnistämiseen. Jooga-alan töitä teen tällä hetkellä noin 20 tuntia viikossa, silloin kun itselle parhaiten sopii.”

Katja Ojala - Keidas Wellness

Kysymyksiä ja vastauksia

"Itselle tärkeää on tietää kokonaiskuva ja meidän työajan kannalta on ollut todella tärkeää ulkoistaa tiettyjä toimintoja. Me pystymme keskittymään muihin omiin palveluihin. Yhteistyön avulla pöytälaatikkotuote on nähnyt päivän valon ja sitä viedään nyt markkinoille systemaattisesti.

On iso asia olla murrosvaiheessa tekemässä verkkopalveluja alalle, jossa ollaan perinteisesti palveltu kuluttajia henkilökohtaisesti paikan päällä."

Heli Kallio - Spine Metodi