Palveluyrittäjän Business Bootcamp Verkkokurssi

Intensiivikurssi yrityksen kehittämiseen: Ota käyttöön jo testatut strategiat ja käytännöt, jolla saat palveluyrityksesi tuottamaan kunnolla.

Seminaaritallenne + mahtavia extroja, käytössä kertaostolla lopun ikääsi!

Korona muutti markkinaa rajusti. Tähän päälle energiakriisi ja sota... Toisilla palvelu yrityksillä oli todella vaikeaa MUTTA toiset taas tekivät hyvää tulosta! 

Tule päivittämään tiedot ja taidot miten toimia tässä uudessa tilanteessa. 

Markkina on muuttunut: Ostokäyttäytyminen on muuttunut, algoritmit, GDPR ja tekoäly ovat tehneet muutoksia. Jokaisen on tärkeä sopeutua JA jokainen pystyy ottamaan uudet keinot käyttöön, eikä se vaadi ihmeitä, vain toimivia malleja!

Business Bootcamp -verkkokurssi

Yrittäjä:

  • Miten rakennat kannattavan palveluliiketoiminnan, joka tuottaa tuloja myös silloin kun olet vapaalla?
  • Miten saat aikaiseksi enemmän? Miten toteutat ajankäytön hallinnan ja maksimoit tuotannon ilman loppuunpalamista?
  • Miten selättää ylikuormitus, ja saada innostusta ja tuloksia?
  • Miten hyödyntää teknologiaa markkinoinnissa – vaikka ei olisi tekniikkaihmisiä...
  • Miten rakentaa erottuvuus ja markkinoida kestävästi sisältö edellä? 

Jos tuntuu, että et löydä suoria vastauksia… Business Bootcamp on sinua varten.

Jos sinulla on…

1. Oikea palvelu, joka aidosti auttaa ihmisiä.

2. Halu tehdä oikeasti yritystoimintaa, etkä vain tubetella tai sometella. Olet valmis katsomaan totuutta silmiin myös lukujen valossa.

3. Intoa elää täyttä elämää, etkä vain tehdä rahaa rahan takia.

Ja lisäksi…

Oletko valmis oppimaan strategiat, tekemään töitä ja toteuttamaan sen alkuperäisen unelman, miksi yrittäjäksi lähdit?

Tehdään se yhdessä!

"Olen nyt toiminut 10 vuotta yrittäjänä, käynyt lukuisia koulutuksia bisnekseen ja yrittäjyyteen liittyen, mutta tämä koulutus meni TOP 1:een heittämällä. Syy on siinä, kun kerrottiin käytännössä miten asiat tehdään. Se on mielestäni tärkeintä, oli koulutuksen aihe mikä tahansa!"

Pasi Tuominen

Mitä Business Bootcamp pitää sisällään?

Palveluliiketoiminnan strategiat ja testatut käytännöt, jolla saat palveluyrityksesi tuottamaan kunnolla. Mahtavaa tsemppausta, inspiraatiota ja motivaatiota toteuttaa strategiasi.

Koulutuksessa käydään läpi mm:

Miten saat maksavia asiakkaita somesta. Miten saat pelkkien seuraajien ja tykkäyksien sijaan oikeasti maksavia asiakkaita. Miten teet oikeasti tuottoisaa markkinointia somessa. (Tykkäyksillä ei voi maksaa ruokaa kaupan kassalla...)

Valjasta markkinointiautomatiikka kasvattamaan liiketoimintaasi ja vapauttamaan aikaasi. Miten toteutat tekniset kampanjat, ilman että maksat itsesi kipeäksi ja ilman, että olet koodari tai edes tekniikkaihmisiä: Algoritmien, tekoälyn ja funnelien käyttö valmiilla malleilla ilman häslinkiä.

- Miten tuotteistat osaamisesi, ettet myy vain tunteja (joista osasta et edes saa laskuttaa) ja näin polta itseäsi loppuun. 

- Miten Korona aika vaikutti markkinoihin. Epätieoisuus ja epävarmuus kasvoi, mutta samalla toiset yritykset tekivät ennätystuloksia. Rakenna yrityksesi siten, että se kestää myös pahemmat ajat. "Koronan jälkeinen maailma" on selkeästi verkkopainotteinen. Vaikka et myisi verkkokursseja, ihmiset tekevät käytännössä kaikki ostopäätökset verkossa. 

- Miten tehdä toimiva verkkokurssi, mitä se vaatii? Miksi suurin osa epäonnistuu, eikä saa hyvällekkään idelle kuitenkaan asiakkaita tai ei saa koko kurssia tehtyä kun hukkuu infoon, vaihtoehtoihn ja tekniikkaongelmiin... Miten menestyneet verkkokurssit on tehty? Näytän sen käytännössä.

- Mikä on PARAS markkinointiväline ylivoimaisesti! Tämä todennetaan numeroilla ja faktoilla! Ei mielipiteillä ja fiiliksillä.

- GDPR muutti markkinointia. Monet sanoivat että somemainostus ei enää toimi - VÄÄRIN! se ei toimi vanhalla mallilla, uttak un tietää miten se toimii, se toimii paremmin kuin koskaan!!!

Huonot tekijät ovat pudonneet pois joten tilaa on enemmän. Hyvät tekijät tekevät tuloksia!

- Energiakriisi ja sota ovat muuttaneet ostokäyttäytymistä. Firman kannattavuus pitää taata vaikeinakin aikoina ja siksi firma on "järjestettävä" siten ,että se oikeasti kannattaa eikä elä hiuskarvan varassa...

- Tekoäly on muuttanut markkinointia. Tärkein työkalu on edelleen algoritmi jolla sisältöä jaellaan, sen ymmärtäminen ja käyttämisen osaaminen. Uutena on tullut mm Chat GDP jolla voi kuka tahansa tuottaa sisältötekstejä MUTTA jos sitä ei osaa käyttää, eli antaa oikeanlaisia ohjeita, syntyy geneeristä mössöä joka ei erotu millään ja tekee brändistäsi mitäänsanomattoman...

Sinun ei tarvitse olla tekniikkavelho ja AI expertti! Minä olen maalaispoika,enkä todelakana ole mikään teknologia tyyppi. silti (tai juuri siksi?) olen tehny yli miljoonan myynnin vuodessa, koska olen oppinut mikä on todella ratkaisevaa ja miten tekniikka pidetään renkinä eikä isäntänä.

Business Bootcampia on pidetty jo pian 10 vuotta!

Koulutusta on päivitetty joka kerta ja käymme aina uusimmat ja parhaat  strategiat ja taktiikat, millä saamme parhaat tulokset. Nämä perustuvat uusimpaan tietoon sekä omaan, että business coaching asiakkaitteni kokemukseen. Eli ei koskaan pelkkää teoriaa, vaan aina todellista toimivaa ja testattua!

Oletko valmis oppimaan strategiat, tekemään töitä ja toteuttamaan sen alkuperäisen unelman, miksi yrittäjäksi lähdit? Tai kasvamaan seuraavalle tasolle, rakentamaan sen seuraavan unelman? Tehdään se yhdessä!

Pääteemamme ovat

1. Ajattelutapa, "miten ohjelmoida omaa päätä", miten lukea numeroita ja tehdä parempia ja nopeampia päätöksiä. 

2. "Bisnes Core" ja sen viestintä. Miten rakennetaan "yrtysidentiteetti" ja viestintästrategia joka on erottuva, kohtaa asiakkaasi ja vetää asiakkaita puoleensa kuin magneetti.

3. Markkinoinnin tehokkaimmat ja toimivimmat tavat NYT (eikä 3 vuotta sitten)

4. Tuotteistuksen salaisuudet ja uusimmat innovaatiot

5. Yrityksen kasvun johtaminen

Käsittelemme mm:

  • Johtaminen. Tuotanto – Hallinto – Markkinointi.
  • 80/20 ideologia. Vähemmän stressiä ja enemmän tulosta. Omaksu menestyneen palveluyrittäjän mindset, jolla maksimoit tuottavuuden itsensä johtamisen ja ajanhallinnan psykologialla.
  • Markkinointipsykologia. Vaikuta ostopäätökseen ymmärtämällä asiakkaan tilanteen taustalla vaikuttavat syyt.
  • Markkinointiteknologia käytännössä. Ota edistyksellisimmät markkinointiteknologiat käyttöösi ilman teknistä osaamista.
  • Asiakassuhteen luominen ja syventäminen. Näin hankit asiakkaita ja teet lisämyyntiä, jonka asiakas kokee tyrkyttämisen sijaan palveluna.
  • Yrityksen kasvattaminen kestävästi. Näin kasvatat yritystäsi järkevällä ajankäytöllä ja energialla, joka mahdollistaa täysipainoisen elämän myös työajan ulkopuolella.

Jokaisen menestyvän palveluyrittäjän tulee tietää…

Enemmän selkeyttä ja tuloksia, vähemmän stressiä.

  • Miten saat enemmän tuloa, jotta saat enemmän aikaa? 
    • Palveluyrittäjän kultainen kolmio on työn, oman ajan ja sosiaalisen elämän tasapaino, jossa kaikki vaikuttaa kaikkeen.
  • Miten ehdit tekemään kaiken sen, mitä menestyvän yrittäjän pitääkin?
    • Työ, hallinto ja markkinointi järkevällä ajankäytöllä, josta aikaa jää vielä itselle ja sosiaaliselle elämälle.
  • Miten rakennat palvelukonseptin?
    • Selkeän konseptin ansiosta yrityksen toiminnasta tulee kannattavaa, ja se myös mahdollistaa sen myymisen hyvällä hinnalla.
  • Miten rakennat erottuvan brändi?
    • Aito brändi, joka ei ole päälleliimattu, tuo sinulle juuri oikeanlaisia samalla aaltopituudella olevia asiakkaita.
  • Miten kirjoitetaan asiakkaita kiinnostavaa markkinointiviestintää, joka saa heidät suorastaan himoitsemaan palveluasi?
  • Mitä ja miten julkaiset tuloksekkaasti kauppaa tehden netissä, Facebookissa, YouTubessa ja esitteissä.

Nyt tiedät mistä Business Bootcampissa on kyse ja mitä se pitää sisällään.

 

Vastaa itsellesi mielessäsi kuitenkin rehellisesti seuraaviin kysymyksiin...

  1.  Haluatko selkeyttä toimintaan, vähemmän stressiä ja enemmän aikaa ja tuloja?
  2. Haluatko toimivat ja testatut markkinointisysteemit palveluyrittämiseen?
  3. Haluatko oikeasti lisätä draivia ja elää täysillä saavuttaen näin tasapainon työhön, omaan aikaan ja sosiaaliseen elämään?
  4. Haluatko pitää lomia ja ansaita enemmän, että saat mitä haluat?

Jos vastasit vähintään yhteen kohtaan "kyllä", uskon voivani auttaa sinua.

Olet jo käynyt läpi tarpeeksi. 

Nyt on sinun aika saada toimintasi tuottamaan kunnolla.

Jos niin moni kaiken maailman tilpehööribisneksessä tienaa, on myös sinun aika alkaa tienata oikeaa tuloa tekemällä tärkeää palvelutyötäsi.

Business Bootcamp -verkkokurssi

Haluatko tilata laskun?

Täytä lomake, saat laskun pdf muodossa sähköpostiisi ja tunnukset kurssiin heti kun lasku on maksettu.

Kuka olen ja mitä minulla on sinulle annettavaa?

Olen Jukka Harju ja olen toiminut yrittäjänä nyt 20 vuotta. Ensimmäiset 7 vuotta olivat vaikeita ja tiedän kokemuksesta mitä se on, kun rahat loppuu ja kalenteri niin täynnä että uuvuttaa...

2012 pääsin toiminimellä yksin yli 100,000€ laskutukseen, kun tein asiat vähän eri tavalla.

Yhden assarin kanssa pääsin 290,000€ vuosimyyntiin. 

Kolmen työntekijän kanssa firmani ylitti jo miljoonan myynnin 2021.

(oma työaikani on viimeiset 11 vuotta ollu keskimäärin 6h päivässä.)

Olen auttanut jo satoja yrittäjiä tuotteistamaan ja markkinoimaan palvelunsa kannattavaksi ja useat ovat kanssani ylittäneet yksinyrittäjinä sen satatonnia. Olen auttanut myös useita yli miljoonan tekeviä yrityksiä tehostamaan toimintaansa.

Aloitin palveluyrittäjänä (personal trainer) vuonna 2003. Pääsin tuolloin noin vuodessa noin 3000 € henkilökohtaiseen laskutukseen, MUTTA tein yli kaksitoistatuntisia työpäiviä ilman lomia. Ensimmäinen asiakas tuli aamulla ennen töihin menoa, päivällä lounaalla tuli toinen, illalla kolmas ja vedin ryhmäliikuntaa kolmena iltana viikossa. Kun lähdin töihin seitsemän aikaan, olin takaisin kotona iltayhdeksältä. 

Vaikka asiakkaat olivat tyytyväisiä, tilanne ei ollut hyvä. Kulujen jälkeen yritystoiminnasta ei jäänyt käteen yhtään ylimääräistä ja +10 tuntiset työpäivät eivät antaneet mahdollisuutta tasapainoiseen elämään.

Olin burnoutin partaalla ja jumissa.

Ensimmäinen vuosi tai pari bisnekselle on normaalia, että joka kuukausi on vaikeaa saada rahaa kassaan. Mutta jos yritys on jo kuusivuotias ja on edelleen ongelma rahan sisään saamisessa, tilanteessa on jotain epänormaalia. Vika ei ole yrittäjässä vaan rakenteessa.

Samoin tunnit ja eurot, eli se Kannattavuus pitää saada tasapainoon, muuten hommassa ei ole järkeä ja kynttilä palaa molemmista päistä...

On normaaleja ongelmia ja epänormaaleja ongelmia. Kassavirran kanssa ei pitäisi joutua taistelemaan kovinkaan kauaa. Seuraavat vuosi tai pari on normaalia, että töitä tehdään paljon ja on monta palloa ilmassa, mutta tätäkään ei pitäisi jatkua liian kauaa. Yrityksen pitäisi kasvaa siten, että se kannattaa paremmin, työ on selkeää ja ajankäyttö hallussa (työ aika, oma aika ja sosiaalinen elämä). Minä en tähän tilanteeseen aikoinaan päässyt luonnollisesti vaan aika ja eurot eivät olleet tasapainossa moneen vuoteen...

Kävin paljon erilaisissa markkinointi- ja bisneskoulutuksissa. Hain apua uusyrityskeskuksesta. Sain neuvoksi myydä lisää tunteja. Neuvot olisivat olleet toimivia, jos olisi ollut kyse tavaran myynnistä. Sen sijaan, että myyt kaksikymmentä kahvikuppia, myy kaksituhatta. Palvelubisneksessä, jossa myydään pitkälti omaa aikaa ja psyykkistä energiaa, tämä strategia ei toimi.

En tiedostanut sitä silloin vielä itsekään. Nyt tiedän, että suurimmassa osassa bisneskoulutuksia ajattelutapa on perinteisessä tuotebisneksessä, ja sitä samaa mallia yritetään epäonnistuneesti laittaa palvelubisnekseen. Siksi ihmiset lyövät päätänsä seinään. Ainakin minä tein niin.

Muutos

Oli toukokuu 2011 ja olin lopen kyllästynyt kiireeseen ja stressiin ja siihen, ettei ollut ylimääristä rahaa elämälle. Päätin pitää kuukauden loman, ihan puhtaasti luottokortilla. Ei vaan jaksanut enää. En oikeasti tiennyt mitä teen. Ehkä menen töihin jonnekin, tai muutan takaisin kotiseudulle satakuntaan. Maksoin kuukauden ruuat ja vuokrat luottokortilla. Lainaa kerääntyi.

Sen neljä viikkoa sain kuitenkin olla ihan rauhassa. Lepäsin paljon, rauhoitin itseni ja mietin. Aloin löytämään selkeyttä ajatteluun. Päätin osallistua aivan uudenlaisiin koulutuksiin, joissa puhui "tee se itse yrittäjiä" yrittäjiä kuten Branson, Robbins, Kern ja J.C. Levinson, Eker. Eli niitä jotka eivät tehneet kuten koulukirjoissa ja perinteisissä yrityksissä.

Eräänä koulutuspäivänä se sitten tapahtui.

Sain kiteytettyä, miten saan palveluyrityksen toimimaan

Kongressissa oli puhumassa kolme miljardooriä ja yhdeksän miljonääriä, joista jokainen piti pitkät esitykset siitä, miten he olivat itse firmansa tehneet: omasta osaamisesta, omasta intohimosta ja siis todella onnistuneet.

Seminaarissa aikana minulle kirkastui, että loppujen lopuksi heistä jokainen kertoi saman tarinan.

Ymmärsin viisi kriittistä steppiä, jotka palveluyrittäjän pitää ottaa. 

Päätin seurata strategioita kirjaimellisesti. Toteutin aivan uudenlaisen markkinointikampanjan uudella tuotteistolla ja tuplasin tuloni kuukaudessa. Siitä jäi käteen jo euroja ja sain myös lomia ja vapaata! Vuonna 2012 bruttolaskutus rikkoi 100 000 euroa toimiessani yksin toiminimellä. Tämä kaikki tapahtui ilman toimitiloja, myymällä vain omaa aikaani. Silloin minulla ei ollut tuotteita, eikä verkkokursseja.

Kasvu on jatkunut. Olen kehittänyt taktiikoita, yhdistänyt niitä toisiinsa ja pystynyt rakentamaan malleja, jolla business kasvaa jatkuvasti, normaalin kahdeksan tunnin työajan puitteissa.

Nyt

Nykyään teen 100 000 € henkilökohtaista tuloa, työllistän nyt kolme työntekijää ja firmani Anatomic Functional Training Oy on pyöräyttänyt jo yli miljoonan vuosimyynnin. Tuloja tulee myös silloin kun olen vapaalla tai lomailen ja oma työpäiväni on kuutisen tuntia.

Olen valmentanut palveluyrittäjiä tuotteistamisessa, markkinoinnissa ja ajankäytössä vuodesta 2013 alkaen.

Tämä koulutus perustuu arvolle, että menestys on sitä, että on taloudellinen menestys, hyvinvointia ja työllä aitoa merkitystä. Mielestäni business, joka syö kaiken ajan ja josta ei jää aikaa perheelle eikä ystäville on epäonnistunut riippumatta paljonko siinä liikkuu rahaa. MUTTA ilman rahaa se si myöskään toimi.

Business Bootcampissa otetaan haltuun maailman menestyneimpien palveluyrittäjien parhaat mallit ja strategiat, jotka ovat toimineet heillä, minulla ja asiakkaillani. Ja jotka toimivat myös sinulla. 

"Kiitos koutsauksesta! Eka kk kun oon laskuttanut 9200€ eli alkaa ole hommat mallilla taas. Koulutus tsemppasi ja sain asetettua selkeät tavoitteet ja tehtyä niistä selkeän suunnitelman. Iloisin terkuin,"

Katarina Tunturi

Kertauksena, mitä Business Bootcamp siis sisältää:

1. Selkeys – pois ylikuormituksesta. Liikaa informaatiota ja liikaa asioita mistä valita, saattaa johtaa ylikuormitustilaan, joka estää toimimasta tehokkaasti ja nauttimasta toiminnasta. Ensimmäinen askel menestykseen on saada selkeä mieli ja tiedostaa, mitä oikeasti pitää tehdä. Laitetaan fokus hallintoon, tuotantoon ja markkinointiin. Pois kaikki turha ja laitetaan panostus sinne missä se tuottaa.

2. Markkinointi – oikea ajoitus, psykologia, tekniikka ja matematiikka. Netti mahdollistaa automaation, joka vapauttaa aikaasi ja nostaa tulojasi. Saat valmiit mallit vuosikalenteriin, myyntisivuihin sekä sisältötekstien psykologiaan. Saat tekniikat, miten käytät eri alustoja markkinoinnissa, kuten somea, sähköpostia ja nettisivuja. Saat valmiit pohjat ja kampanjat, joita voit käyttää suoraan. Lisäät vain omat tuotteesi ja kuvaukset. Lisäksi opit, miten matematiikka tuo mielenrauhaa ja vapauttaa aikaa. Opit myös rakentamaan kampanjoita automaatioiksi, jotka mahdollistavat säännölliset tulot työstä, jonka olet kerran tehnyt.

3. Ajankäytön vapaus – tuotteisto ja markkinointitaktiikka mahdollistaa ajankäytön suunnittelun. Kun tein töitä markkinoiden sanelemalla tuntipalkkiolla, olin kiinni töissä aina ja palkka oli pieni. Heti kun tuotteistin osaamiseni ja suunnittelin kalenterini ennalta, sain pitää lomia, pääsin reissaamaan, sain enemmän aikaa itselleni, ystäville ja perheelle. Käymme läpi tuotekategoriat ja miten rakennat super yksinkertaisen tuotteiston ja markkinointisyklin, jolla voit samanaikaisesti tuplata tulosi ja vapauttaa aikaasi.

4. Hallinto- ja tuotantotaktiikka, jotka mahdollistavat menestyksen – pullonkaula on aina jossain ja kun sen tunnistaa, sen voi avata. Palveluyrittäjä haluaa palvella, mutta jotta voit palvella paljon, pitää hallinnoida. Siksi käymme läpi kaavan, millä hallinnoit toimintaa, jotta se voi kasvaa ilman stressiä.

5. Yksin on raskasta, yhdessä hauskaa! Helpoin tapa päästä pitkälle on mennä yhdessä – me olemme yhdessä.

6. Usko – kaksi konkreettista keinoa, joilla on suurin merkitys koko toimintaan. En tiedä onko se mahdollista, miten se tehdään ja voinko minäkin tehdä tuollaista”. Minulla suurin este kasvulle ja menestykselle oli oma epäuskoni. Jaan kaksi taktiikkaa, joilla käsittelin nämä asiat ja sitä myöden tuplasin tuloni vuonna 2011. Käytännössä yhden kuukauden aikana. Tämä on totta, sillä vasta kun tein jotain mihin en uskonut, tuplasin tuloni. Tässä ei ole mitään taikaa, vaan tein ensimmäisen nykyaikaisen strategisen markkinointikampanjani elokuussa 2011, jonka jälkeen tulot ovat jatkaneet kasvuaan.

Nykyään nostan 100K € henkilökohtaista vuosituloa yrityksestäni ja loput jäävät firmaan, joilla jatketaan kasvua auttaen enemmän ihmisiä. Sinäkin voit kasvattaa tuloasi ja vapauttaa samalla aikaasi!

 

Jos olet tosissasi palvelemassa ihmisiä alalla joka on intohimosi, tämä on sinulle. Koska palvelet muita, ansaitset saada itsekin paljon.

Voit saada tasaisempaa ja korkeampaa tuloa. Selkeyttä ja iloa yrittäjyyteen. Vapautta suunnitella omaa aikaasi ja elää koko elämä, työ, oma aika ja sosiaalinen elämä tasapainossa.

"Jukan valmennuksessa vähensin työpäiväni seitsemästä viiteen viikossa, lyhensin päivätuntimäärää keskimäärin kahdella tunnilla päivässä ja nostin tuloni samalla kolmesta tuhannesta neljään tuhanteen kuukaudessa."

Emmi Burman
hieroja, PT, ryhmäohjaaja

Business Bootcampin hinta

Tämä koulutus ja sen kaikki sisältö perustuu menestyneen palveluliiketoiminnan strategioihin, jotka olen kaikki käytännössä testannut ja toteuttanut ensin itselläni ja sen jälkeen yksityisasiakkaillani. Jaan kaikki toimivat taktiikat tällä kurssilla.

Kurssin sisällössä vaikuttavat seuraavat käymäni koulutukset:

  • Tony Robbins Business Mastery ja UPW (hinta yhteensä on 11 000 € + matkat ja majoitukset)
  • Frank Kernin koulutukset (hinta yli 10 000 € + matkat ja majoitukset)
  • Brendon Burchardin koulutukset (hinta yli 6000 € + matkat ja majoitukset)

 

Henkilökohtainen valmennukseni maksaa alkaen 1175 € + alv.

 

Saat Business Bootcamp -verkkokurssin vain 299 € sis. alv 

"Jukan valmennuksessa siirryin päivätöistä yrittäjäksi. Tuplasin tuloni ja saan nyt tehdä asiat niin kuin haluan."

Eveliina Similä

Business Bootcamp -verkkokurssi

"Ennen kuin lähdin yhteistyöhön Jukan kanssa olin joogaopettaja, joka pyöritti joogastudiota. Töitä oli paljon ja olisi ollut enemmänkin, mutta aika alkoi vuorokaudesta loppumaan kesken ja pää hajoamaan.

Tänä päivänä kaikesta uudesta yrittäjyysosaamisesta innostuneena olen perustanut toisen, ihan eri alan yrityksen ja sijoitan joogakursseista tulleita tuloja nyt sen käynnistämiseen. Jooga-alan töitä teen tällä hetkellä noin 20 tuntia viikossa, silloin kun itselle parhaiten sopii.”

Katja Ojala - Keidas Wellness

"Joku voisi ajatella, että tämä on kallis koulutus. Itse olen kokenut, että se on ollut pieni sijoitus yrittäjyyden oppimiseen. Valmiilla kaavoilla ja systeemeillä olen nopeasti saanut rakennettua kannattavan liiketoiminnan, joka on mahdollistanut lomien pitämisen heti ensimmäisestä vuodesta alkaen."

Malin Ekblom - koirien ravintoterapeutti. - Luonnollinen ruokinta

"Olin ollut yritystoiminnassa mukana 7-8 vuotta, kunnes siirryin yrittäjäksi ostamalla yhtiökumppanini osuuden yrityksestä. Tästä seurasi työmäärän kasvu ja tarve ulkopuoliseen sparraukseen liiketoiminnan eri osa-alueilla.

Nykyään työtuntien määrä on puolittunut ja tulot seitsenkertaistuneet. Olisin todennäköisesti polttanut itseni loppuun ilman sparrausapua.”

Atte Kaasinen - Crossfit Lappeenranta

"Ensimmäisenä koronakeväänä LIVE-toimintamme käytännössä pysähtyi. Pakko on erinomainen motivaattori ja tuolloin se ohjasi minua voimakkaasti kehittämään liiketoimintaamme tähän poikkeukselliseen tilanteeseen sopivalla tavalla. Ulkopuolisen mentorin eli Business Evolutionin sparraustoiminnan ja sisäpiiriin kautta sain ennen kaikkea objektiivista näkökulmaa omaan tekemiseen, jolle sokaistuu helposti.

Viimeisten vuosien aikana olen pyrkinyt tietoisesti delegoimaan enemmän sekä ulkoistamaan, useita aiemmin itsestäni liikaa riippuvaisia olleita, osa-alueita muille henkilöille. Saan tätä kautta keskittyä rauhassa yhä enemmän isoon kuvaan ja toiminnan kehittämiseen.

Digipuolen potentiaalista ehkä konkreettisin esimerkki on eräs 2020 keväällä lanseerattu verkkokurssini, jota on myyty viimeisen 1,5 vuoden aikana +500 000€ edestä ROI:n liikkuessa 3,6 tietämillä."

Marko Kuoppasalmi Fysioterapeutti & Personal Trainer

"Itselle tärkeää on tietää kokonaiskuva ja meidän työajan kannalta on ollut todella tärkeää ulkoistaa tiettyjä toimintoja. Me pystymme keskittymään muihin omiin palveluihin. Yhteistyön avulla pöytälaatikkotuote on nähnyt päivän valon ja sitä viedään nyt markkinoille systemaattisesti.

On iso asia olla murrosvaiheessa tekemässä verkkopalveluja alalle, jossa ollaan perinteisesti palveltu kuluttajia henkilökohtaisesti paikan päällä."

Heli Kallio - Spine Metodi

Close

50% valmis