Myyntisivun kirjoitus

TÄHÄN USP eli muutaman rivin tiivistys kokonaisuudesta

Hyvä Myyntisivu ei pelkästään esittele tuotetta / palvelua.

Hyvä Myyntisivu kuljettaa ihmisen läpi ”psykologisen ostopolun”.

Hyvä myyntisivu herättää kiinnostuksen, saa lukijan / katsojan tuntemaan, että: ”tämä on juuri minulle”. Se esittelee tuotteen oikein eikä anna info ähkyä, se nostaa ostohalun herättämällä tunteita. Se antaa selkeän kehotteen ja poistaa epävarmuuden, se käsittelee vastaväitteet ja jopa ”kouluttaa” ihmistä jotta hän ”ymmärtää ostaa”.

Hyvä myyntisivu ei työnnä, vaan ”vetää” ja saa ihmisen itse tekemään päätöksen. Se puhuttelee sekä ”vasenta aivolohkoa” eli järkeä joka rahapussin avaa JA ”oikeaa aivolohkoa” joka sitten pyytää vasemmalta rahapussin avaamisen jos siltä tuntuu.

Kaikki ostot tehdään tunteella ja perustellaan järjellä. Jos kumpi tahansa puuttuu, ei kauppaa tule.

Lisäksi sivun tulee olla yrityksen brändiin sopivalla tyylillä kirjoitettu ja on ehdottoman tärkeää käyttää Copywriting tekniikoita sisällön ja asiatekstin lisäksi.

Mitä asiaakkamme ovat mieltä?

Eveliina Similä

Jukan valmennuksessa siirryin päivätöistä yrittäjäksi. Tuplasin tuloni ja saan nyt tehdä asiat niin kuin haluan.

Katarina Tunturi

Kiitos koutsauksesta! Eka kk kun oon laskuttanut 9200€ eli alkaa ole hommat mallilla taas. Koulutus tsemppasi ja sain asetettua selkeät tavoitteet ja tehtyä niistä selkeän suunnitelman.

Emmi Burman

Jukan valmennuksessa vähensin työpäiväni seitsemästä viiteen viikossa, lyhensin päivätuntimäärää keskimäärin kahdella tunnilla päivässä ja nostin tuloni samalla kolmesta tuhannesta neljään tuhanteen kuukaudessa.

Tilaa Myyntisivun kirjoitus -verkkokurssi

Miten tämä toimii kun ostat, maksuohjeet.

Kyllä, lähden mukaan hintaan 299€!

Jukka Harju

Yrittäjänä vuodesta 2004
Yli 100,000€ liikevaihto vuodesta 2012
Yli miljoona euroa liikevaihto 2021
Yritysvalmentajana vuodesta 2014

Olen itse kirjoittanut kaksi myyntisivua jotka ovat myyneet yli miljoona euroa.

Olen lisäksi kirjoittanut kolme myyntisivua jotka ovat tehneet useita satoja tuhansia (ja kohta lähestyvät jo miljoonaa).

Näiden lisäksi yli 10 sivua, jotka ovat tehneet kymmeniä tuhansia euroja.

www.aft.fi (Koko sivusto ja jokainen sivu yksin minun kirjoittama).

Olen kouluttanut ja valmentanut jo satoja pk yrityksiä digimarkkinoinnissa ja tärkeimpänä osana on aina myyntisivu, koska se ratkaisee aina myynnin www.businessevolution.fi.

Yli miljoonan vuosi liikevaihto omistamallani yrityksellä: AFT

yli 100,000€ vuodessa fyysisten tuotteiden verkkokaupalla www.aft-kauppa.fi.

Olen valmentanut useita yrittäjiä tekemään yli 100,000€ myyntisivun.

Kurssin sisältö

Käymme läpi tärkeimmät periaatteet kustakin myyntisivin kohdasta ja jokainen kirjoittaa kurssin aikana jokaiseen kohtaan materiaalin, joten tuloksena on valmis myyntisivu.

Myyntisivun tarkoitus

Onko tarkoitus aloittaa keskustelu, saada tarjouspyyntö vai saada asiakas suoraan painamaan osto-nappia? Miten ostoprosessi on rakennettu ja miten myyntisivu kirjoitetaan tukemaan sitä.

USP

Miten herätä kiinnostuksen ja erotut ensimmäisen 10sekunnin aikana?

Kenelle

Mitä kirjoitat, jotta prospekti voi tuntea sivun puhuttelevan juuri häntä, eikä yleisesti kaikkia?

Sisältö

Miten esittelet tuotteen / palvelun ilman, että se aiheuttaa info ähkyä?

Hyödyt

Ihmiset eivät osta tuotteita / palveluita, vaan hyötyjä jota niiden käyttö tuo. Tämän osion kirjoitus loppujen lopuksi ratkaisee myynnin

Kehote

Epäselvä tai liian tyrkyttävä kehote karkottavat asiakkaita. Samoin tietenkin se, jos todellista kehotetta ei ole, on vain toteamuksia. Kirjoitetaan ystävällinen, opastava, kouluttava selkeä kehote joka samalla todella ohjaa toimintaan.

Tilaa Myyntisivun kirjoitus -verkkokurssi

Miten tämä toimii kun ostat, maksuohjeet.

Kyllä, lähden mukaan hintaan 299€!

Haluatko maksaa laskulla?

Täytä lomake, saat laskun pdf-muodossa sähköpostiisi ja tunnukset kurssiin heti, kun lasku on maksettu.

Tällaisia tuloksia asiakkaamme ovat saavuttaneet

"Ennen kuin lähdin yhteistyöhön Jukan kanssa olin joogaopettaja, joka pyöritti joogastudiota. Töitä oli paljon ja olisi ollut enemmänkin, mutta aika alkoi vuorokaudesta loppumaan kesken ja pää hajoamaan.

Tänä päivänä kaikesta uudesta yrittäjyysosaamisesta innostuneena olen perustanut toisen, ihan eri alan yrityksen ja sijoitan joogakursseista tulleita tuloja nyt sen käynnistämiseen. Jooga-alan töitä teen tällä hetkellä noin 20 tuntia viikossa, silloin kun itselle parhaiten sopii.” 

Katja Ojala - Keidas Wellness

"Joku voisi ajatella, että tämä on kallis koulutus. Itse olen kokenut, että se on ollut pieni sijoitus yrittäjyyden oppimiseen. Valmiilla kaavoilla ja systeemeillä olen nopeasti saanut rakennettua kannattavan liiketoiminnan, joka on mahdollistanut lomien pitämisen heti ensimmäisestä vuodesta alkaen."


Malin Ekblom - koirien ravintoterapeutti. - Luonnollinen ruokinta

"Olin ollut yritystoiminnassa mukana 7-8 vuotta, kunnes siirryin yrittäjäksi ostamalla yhtiökumppanini osuuden yrityksestä. Tästä seurasi työmäärän kasvu ja tarve ulkopuoliseen sparraukseen liiketoiminnan eri osa-alueilla.

Nykyään työtuntien määrä on puolittunut ja tulot seitsenkertaistuneet. Olisin todennäköisesti polttanut itseni loppuun ilman sparrausapua.

Atte Kaasinen - Crossfit Lappeenranta

"Ensimmäisenä koronakeväänä LIVE-toimintamme käytännössä pysähtyi. Pakko on erinomainen motivaattori ja tuolloin se ohjasi minua voimakkaasti kehittämään liiketoimintaamme tähän poikkeukselliseen tilanteeseen sopivalla tavalla. Ulkopuolisen mentorin eli Business Evolutionin sparraustoiminnan ja sisäpiiriin kautta sain ennen kaikkea objektiivista näkökulmaa omaan tekemiseen, jolle sokaistuu helposti.
 
Viimeisten vuosien aikana olen pyrkinyt tietoisesti delegoimaan enemmän sekä ulkoistamaan, useita aiemmin itsestäni liikaa riippuvaisia olleita, osa-alueita muille henkilöille. Saan tätä kautta keskittyä rauhassa yhä enemmän isoon kuvaan ja toiminnan kehittämiseen. 
 
Digipuolen potentiaalista ehkä konkreettisin esimerkki on eräs 2020 keväällä lanseerattu verkkokurssini, jota on myyty viimeisen 1,5 vuoden aikana +500 000€ edestä ROI:n liikkuessa 3,6 tietämillä."

Marko Kuoppasalmi
Fysioterapeutti & Personal Trainer 

"Itselle tärkeää on tietää kokonaiskuva ja meidän työajan kannalta on ollut todella tärkeää ulkoistaa tiettyjä toimintoja. Me pystymme keskittymään muihin omiin palveluihin. Yhteistyön avulla pöytälaatikkotuote on nähnyt päivän valon ja sitä viedään nyt  markkinoille systemaattisesti.

On iso asia olla murrosvaiheessa tekemässä verkkopalveluja alalle, jossa ollaan perinteisesti palveltu kuluttajia henkilökohtaisesti paikan päällä." 

Heli Kallio - Spine Metodi

Yllämainitut tarinat ovat vain joitain esimerkkejä.

Millaisia tuloksia sinä saavutat, kun kehität kykyäsi kirjoittaa myyntisivusi tuloskuntoon?

Usein kuulee puhuttavan, että myyntisivun pitää olla lyhyt ja ytimekäs. Tämä ei ole totta, ainakaan jos tuote on yli 50€ arvoinen.

Jokainen satojatuhansia ja miljoonia tekevien myyntisivujen tekijä tietää, että karkeasti ottaen mitä pidempi sivu, sen parempi konversio. Sivun rakenne vain pitää olla kunnossa, että se ei ole yksi pitkä pötkö.

Kenenkään ei ole tarkoituskaan lukea koko sivua, vaan jokaisen prospektin on löydettävä sivulta se oma syy ostaa ja sen oman vastaväitteen käsittely.

Konversio prosenttia parannetaan tekemällä diilistä houkuttavampi ja tähän käytetään tiettyjä Clousaus tekniikoita.

Näitä voidaan käyttää useita päällekkäin, jolloin puhutaan ”Close Stackista”

Toisen osion aikana luodaan useita konversiota parantavia osioita myyntisivulle.

  1. Bonukset: Pelkkä bonuksen olemassaolo ei tee siitä arvokasta, tärkämpää on viestiä bonuksen arvo ja se, miten se liittyy itse diiliin.
  2. Vastaväitekäsittely: Vaikka sivu ei ole varsinainen keskustelu, on äärimmäisen tärkeä ”osallistua asiakkaan päässä olevaan keskusteluun” eli vastata etukäteen häntä arveluttaviin kysymyksiin
  3. Dead Line: Ehkä suurin ostopäätökseen vakuttva tekijä on kiireelisyys. Keksimme useita keinoja, millä viestimme, että seuraava askel tulisi ottaa nyt, eikä myöhemmin
  4. Kohtaava tarina: Mikään ei myy paremmin kuin tarina joka nappaa lukijan mukaansa ja kuljettaa tämän etukäteen läpi matkan joka sisältää tuotteen / palvelun käyttämisen ja lopputuloksen
  5. Upotettujen videoiden käyttö myyntisivulla.

Bonukset

Koulutusten jälkeen jokainen osallistuja saa Business Evolutionin ”Myyntikonversio analyysi” webinaarin tallenteen. Tämä auttaa optimoimaan ja kehittämään myyntisivuaan tulosten perusteella jatkossa.
Arvo 29€

Bonus!
Toiminnallinen videoworkshop, jonka avulla rakennat oman asiakasprofiilin.
Profiilia käytetään myyntisivun sisällön lähtökohtana.
Tämä on normaalisti käytössä vain Sisäpiiri asiakkailleni.

Tilaa Myyntisivun kirjoitus -verkkokurssi

Miten tämä toimii kun ostat, maksuohjeet.

Kyllä, lähden mukaan hintaan 299€!

Haluatko maksaa laskulla?

Täytä lomake, saat laskun pdf-muodossa sähköpostiisi ja tunnukset kurssiin heti, kun lasku on maksettu.