Tulossuuntainen brändäys™

-päiväseminaari

Nykypäivän tehokas sisältömarkkinointisysteemi

Ke 1.12.2021 Helsingissä ja livestriiminä koneellesi.

 

Haluatko tehdä mitattavasti toimivaa markkinointia? Rakentaa brändiä JA hankkia maksavia asiakkaita?


 

Tämä markkinointikoulutus on sinulle, joka haluat saada palvelullesi laajempaa näkyvyyttä JA saada heti maksavia asiakkaita. Et halua käyttää kaikkea aikaa markkinointiin, vaan tehdä asiat tehokkaasti ja toimivasti. Tämä sopii myös loistavasti sinulle, jota ärsyttää tyrkkymyynti ja tekniikalla kikkailu.

Tiedät, että kun haluat saada palveluasi kaupaksi nykyaikana, sinun pitää tuottaa sisältöä. Mutta olet kenties törmännyt näihin kysymyksiin ja asioihin;

  • Jos teen videoita tai sisältötekstejä, mitä ihmiset niistä ajattelee ja etenkin, että mitä kollegat ajattelee?
  • Minkälainen videon tuotannon laatu pitää olla? Eikö ole kallista ja vaikeaa tehdä sellaista mikä toimii?
  • Pitääkö sisällön olla lyhyttä vai pitkää? Mikä on lyhyt ja mikä pitkä? Mikä toimii?
  • Mitä teksteissä ja videoissa pitäisi sanoa?
  • Kun en oikeen saa tekstiä / videoita tuotettua. Ei ole aikaa, en saa aikaiseksi, ei ole välineitä...
  • Minkälainen sisältö saa ihmiset tekemään ostopäätöksen?
  • Minkälainen sisältö sopii mihinkin kanavaan, miten ne kannattaa jaella, mikä on ajanhukkaa ja mikä oikeasti tuottaa?
  • Kokeilin ja laitoin rahaa, mutta mainonta ei muuttunut tarpeeksi tehokkaasti rahaksi.

Toimivan markkinoinnin pitää nykyaikana rakentaa brändiä, MUTTA logo, nimi ja näkyvyys ei missään nimessä riitä! Olet varmasti huomannut sen!

Olet varmasti nähnyt kaikenlaisia koulutuksia ja kouluttajia ja todennäköisesti ajatellut usein jompaa kumpaa näistä:

  1. Toi tyyppi on täynnä pa#€&a. Todennäköisesti hän ei ole itse koskaan myynyt juuri mitään. Puhuu vaan mutta ei tee.
  2. Systeemi näyttää pätevältä, MUTTA se ei toimi minulla, koska meidän ala on erilainen, tai minulla ei riitä aika tai osaaminen toteuttaa sitä.

On totta, että iso osa, jotka tekevät digimarkkinointia, eivät tee sillä koskaan voittoa. Vaikka joku väittäisi, että on olemassa kikkakolmonen ja helppoa rahaa on saatavilla, se ei ole totta. Näitä pikarikkaus ja helppo rahakursseja on varmasti tarjolla, mutta jokainen joka on yritystä pyörittänyt vähänkään, tietää että ne ovat tyhjiä lupauksia.

Minä en väitä, että asiakkaat tulevat luoksesi vain nappia painamalla. Tämä väite loukkaisi älykkyyttäsi ja kokemustasi. Ne jotka olettavat rahan tulevan ilmaiseksi, tulevat aina pettymään ja saavat juosta taas seuraavan kikan perässä.

Markkinointiin on kuitenkin olemassa toimivia kaavoja, joita kuka tahansa voi laittaa käytäntöön. Ne eivät ole vain napin painalluksia, mutta eivät myöskään vaadi ylitsepääsemätöntä määrää työtä. Ne vaativat aivan normaalin määrän työtä.

Nämä asiat eivät ole teknisesti hankalia, kun tietää mitä tehdä ja itseasiassa suurimman osan voi halutessaan ulkoistaa todella helposti. 

Nykyaikainen TOIMIVA markkinointi ei myöskään vaadi sinua olemaan somessa joka päivä, ei joka viikko, eikä edes joka kuukausi. Lisäksi tiedämme tarkkaan, millainen sisältö on tyhjää näkyvyttää ja tykkäyksiä ja millainen taas tuo maksavia asiakkaita. 

Näkyvyys vs oikea kohderyhmä

Kaikki näkyvyys ei ole samanarvoista. Näy siellä missä se mitattavasti kannattaa ja rakenna oma kohderyhmäsi!

 

Klikki vs myyntikonversio

Vaikka saisi hirveän määrän tykkäyksiä ja klikkejä, se ei aina tarkoita myyntiä. Opi mittaamaan mikä myy.

Taktiikat vs strategia

Sisältömarkkinointi on kuin puutarhan viljely. Kylvät siemeniä, kastelet ja lannoitat ja korjaat satoa. Oikopolut johtavat...

Jukka Harju on viihdyttävä, räväkkä ja syvällisesti asiansa osaava kouluttaja, yrittäjä ja valmentaja. Hänellä on mm.
  • 18 vuoden kokemus yrittäjänä
  • AFT Oy:llä yli 30,000 maksavaa asiakasta ja Business Evolution Oy:lla useita satoja  yritysasiakkaita.
  • Useita yli 100,000€ tuotelanseerauksia. 
  • TOP 30 kysytty puhuja Puhujatorilla.
"Olen ollut yrittäjänä yli 18 vuotta. Olen kokenut kirjepostit, lehtimainokset ja messut. En ole millään tavalla teknisesti osaava, hyvänen aika koulutukseni on filosofian, psykologian ja teologian puolelta... Silti olen rakentanut itse kaksi menestyvää yritystä (ja yli miljoonan myynnin) jotka pyörivät digimarkkinoinnilla. Lisäksi olen auttanut jo satoja yrityksiä markkinoinnin kanssa. Salaisuus on juuri ymmärtää psykologia ja strategia, eikä kiinnittyä "kiiltäviin esineisiin" eli erilaisiin tekniikka kikkoihin. Haluan jakaa sinulle sen, mikä toimii. 
Tilinpäätöksessä ei ole omaa riviä tykkäyksille ja seuraajille."
- Jukka Harju

Koulutus järjestetään Helsingissä ja saliin mahtuu 30 ensimmäistä. 

 

Lisäksi koulutus striimataan livenä ja voit osallistua kotoasi tai toimistoltasi striimin kautta.

 

Paikka: Hotel Arthur, Vuorikatu 19, Helsinki.

Aika: Keskiviikko 1.12.2021 klo 9-16
  • Aamiaisbuffet kuuluu hintaan ja se tarjoillaan klo 8.15 alkaen.
  • Lounasbuffetin syömme yhdessä klo 12 ja se kuuluu hintaan. Samoin iltapäiväkahvit.
 
Seminaarin agenda:
  1. "MarkkinointiMindset" ja käytännön keinot: Miten saat aikaiseksi enemmän ja nopeammin toimivaa markkinointimateriaalia, julkaisuja ja systeemejä. 
  2. Psykologia nykyaikaisen markkinoinnin takana. Miten luodaan kiinnostus, halu, luottamus, (eli kylvetään siemenet, kastellaan ja lannoitetaan) ja miten haetaan päätös (korjataan sato). Demografiat kuten ikä, sukupuoli, asuinalue yms ovat toissijaisia, tärkeämpi on psykografia, eli missä tilanteessa prospekti on ja että viesti kohtaa hänen tilanteen. Miten ohjaamme ostoprosessia, rakennamme omia kohderyhmiä, eli luomme kysyntää, emmekä vain odota, että joku hakee meitä googlesta. Tämä ei ole vaikeaa, tämä kaikki tehdään kirjoittamalla oikea viesti ja jakelemalle se oikein.
  3. Strategia vs taktiikat: Sitä saa mitä mittaa. Toiset saavat näkyvyyttä ja tykkäyksiä, toiset asiakkaita. Miten rakennat kokonaisen markkinointistrategian yksinkertaisesti ja laitat sen käytäntöön maksimoiden automaatiot? Miten mittaat tuloksia ja optimoit tulosten perusteella helposti ja yksinkertaisesti?
  4. Myyntisivu, "where the rubber meets the road". Niin tärkeää kun on saada liikennettä sivuillesi, vielä tärkeämpää on se, että sivu konvertoi liikenteen asiakkaiksi. Myyntisivulle on on olemassa tietty kaava joka kuljettaa asiakkaan kohti ostopäätöstä.
  5. Markkinointikanavat ja sisältö. Käymme läpi "pakolliset kanavat", valitsemme sinun yritykselle oikeat (sinun ei pidä olla kaikissa kanavissa, vaan oikeissa kanavissa). Opit millainen sisältö oikeasti toimii ja mitä sisällöissä pitää sanoa ja miten tuotat ne helposti ja halvalla. Paras sisältö ei ole se, mikä saa eniten näkyvyyttä, tykkäyksiä tai jakoja, vaan se, mikä tuo asiakkaita. Ne eivät läheskään aina ole sama asia.  Opit myös sisällön kierrätyksen ja käytön kampanjoissa. Säästät aikaa ja maksimoit tulokset.  
  6. Algoritmien toiminta: Miten valjastat ilmaiset algoritmit käyttöösi: säästät aikaa ja rahaa ja maksimoit tulokset. 
  7. Sähköposti ja funnelit: Olet ehkä kuullut, että sähköposti on kuollut. Näin sanovat vain ne, jotka eivät osaa käyttää sitä. Sähköpostimarkkinointi on muuttunut radikaalisti ja kun sen oikein tekee, se on ylivoimaisesti tehokkain ja tuottoisin kanava. Näet koulutuksessa oikeita lukuja useista eri kampanjoista ja opit tekemään sen kannattavasti (tämä on kaikille, riippumatta siitä onko sinulla listaa ollenkaan tai onko listallasi jo kymmeniä tuhansia).
  8. Kampanja. Ne eivät ole vain alennuksia, ne ovat sadon korjuuta säännöllisesti. Monilla kampanja ei toimi, koska se on jo täysin väärin rakennettu tai sitä yrittään ennen kuin siemenet on kylvetty, kasteltu ja lannoitettu (eli kohderyhmä rakennettu sisällöllä). 
  9. TSB (Tulossuuntainen brändäys) -systeemi kokonaisuutena käytäntöön. Päivän lopuksi käymme läpi yhteenvedon, miten laitat kaiken oppimasi käytäntöön neljällä selkeällä stepillä.

Tule mukaan seminaariin ja saat mm:

 

  • Parhaat uutiset sinulle: Kilpailijasi suorastaan työntävät asiakkaita sinulle, koska he tekevät markkinoinnin vanhalla tavalla ja työntävät ihmisiä pois luotaan kolmella pahimmalla virheellä.
  •  Paras strategia miten saat ihmiset luottamaan sinuun ja siten ostamaan juuri sinulta. Todella harva tekee tätä ja siksi sinun on helppo erottua. Se ei myöskään ole vaikeaa!
  • Miten iOS 14 PARANSI markkinointia!
  • Selvennetään väärinkäsitykset, mitä monet sinulle tyrkyttävät: Mikä somen todellinen rooli on yrittäjille, mikä on turhaa ja mikä kannattavaa.
  • Kolme tärkeintä sisältöä, jotka sinun pitää luoda ja joita näyttää uudelleen ja uudelleen.
  • Valmis word -tiedosto, jonka täyttämällä luot sisältösuunnitelmasi päivän aikana!
  • Valmis tiedosto, johon täytät sisältösi ja mainoksesi.
  • Valmis käsikirjoitus toimivaan videoon.
  • Kolme toimivaa keinoa, jotka voit laittaa käytäntöön heti kuluttamatta euroakaan rahaa.
  • Miten päästä irti perfektionismista ja saada sisältöä julkaistua.
  • Valmis kaava kampanjaan, jolla olen tehnyt useita yli 100,000€ lanseerauksia.
  • Miten tuotat laadukasta sisältöä, vaikka et osaisi kirjoittaa, etkä halua esiintyä videolla.
  • Miten rakennat sähköpostilistan ihmisistä, jotka HALUAVAT saada sinulta mailia.
  • Kolme tärkeintä keinoa rakentaa isompi ja laadukkaampi sähköpostilista.
  • Viisi keinoa, parantaa sivukävijöiden siirtymistä asiakkaiksi.
  • Sitoutuneiden kohderyhmien rakentaminen ja niiden käyttäminen.
  • Miksi ja milloin piiiitkät videot ja tekstit toimivat
  • Mistä tiedät, mikä oikeasti tuo myyntiä ja mikä vain näyttää siltä.
  • Ja paljon muuta...

Ilmoittautuminen paikan päälle on päättynyt! Livestriimin ilmoittautuminen sulkeutuu 28.11.2021!

00

Päivää

00

Tuntia

00

Minuuttia

00

Sekuntia

Seminaarin hinta:

Seminaari 247€, (sisältää aamiaisen, lounaan ja kahvit)

LIVESTRIIMI 197 € (hintoihin lisätään alv. 24 %)

Maksu kortilla paikanpäällä tai laskulla koulutuksen jälkeen. 

Henkilökohtainen valmennus Jukan kanssa maksaa 299€ + alv / tunti. Tämä koko päivän koulutus on siis halvempi kuin yksi yksityistunti.

Saat vahvistusmailissa tarkat tiedot paikalle saapumisesta, kyselyn erityisruokavalioista, sekä ohjeet striimiin osallistumiseen, jos valitset sen version. Kaikissa kysymyksissä sinua palvelee [email protected]

Etkö ole varma sopiiko tämä koulutus sinulle? Tekstaa firmasi nettisivu ja kysymyksesi Jukalle 0414307841, niin hän käy ne läpi ja soittaa sinulle. 

Ilmoittaudu tästä:

BONUS 15 ensimmäiselle ilmoittautujalle!

 

Henkilökohtainen 30min strategiapuhelu Jukka Harjun kanssa (arvo 199€ + alv)!

"Ennen kuin lähdin yhteistyöhön Jukan kanssa olin joogaopettaja, joka pyöritti joogastudiota. Töitä oli paljon ja olisi ollut enemmänkin, mutta aika alkoi vuorokaudesta loppumaan kesken ja pää hajoamaan.

Tänä päivänä kaikesta uudesta yrittäjyysosaamisesta innostuneena olen perustanut toisen, ihan eri alan yrityksen ja sijoitan joogakursseista tulleita tuloja nyt sen käynnistämiseen. Jooga-alan töitä teen tällä hetkellä noin 20 tuntia viikossa, silloin kun itselle parhaiten sopii.” 

Katja Ojala - Keidas Wellness

"Joku voisi ajatella, että tämä on kallis koulutus. Itse olen kokenut, että se on ollut pieni sijoitus yrittäjyyden oppimiseen. Valmiilla kaavoilla ja systeemeillä olen nopeasti saanut rakennettua kannattavan liiketoiminnan, joka on mahdollistanut lomien pitämisen heti ensimmäisestä vuodesta alkaen."


Malin Ekblom - koirien ravintoterapeutti. - Luonnollinen ruokinta

"Olin ollut yritystoiminnassa mukana 7-8 vuotta, kunnes siirryin yrittäjäksi ostamalla yhtiökumppanini osuuden yrityksestä. Tästä seurasi työmäärän kasvu ja tarve ulkopuoliseen sparraukseen liiketoiminnan eri osa-alueilla.

Nykyään työtuntien määrä on puolittunut ja tulot seitsenkertaistuneet. Olisin todennäköisesti polttanut itseni loppuun ilman sparrausapua.

Atte Kaasinen - Crossfit Lappeenranta

"Ensimmäisenä koronakeväänä LIVE-toimintamme käytännössä pysähtyi. Pakko on erinomainen motivaattori ja tuolloin se ohjasi minua voimakkaasti kehittämään liiketoimintaamme tähän poikkeukselliseen tilanteeseen sopivalla tavalla. Ulkopuolisen mentorin eli Business Evolutionin sparraustoiminnan ja sisäpiiriin kautta sain ennen kaikkea objektiivista näkökulmaa omaan tekemiseen, jolle sokaistuu helposti.
 
Viimeisten vuosien aikana olen pyrkinyt tietoisesti delegoimaan enemmän sekä ulkoistamaan, useita aiemmin itsestäni liikaa riippuvaisia olleita, osa-alueita muille henkilöille. Saan tätä kautta keskittyä rauhassa yhä enemmän isoon kuvaan ja toiminnan kehittämiseen. 
 
Digipuolen potentiaalista ehkä konkreettisin esimerkki on eräs 2020 keväällä lanseerattu verkkokurssini, jota on myyty viimeisen 1,5 vuoden aikana +500 000€ edestä ROI:n liikkuessa 3,6 tietämillä."

Marko Kuoppasalmi
Fysioterapeutti & Personal Trainer 

"Itselle tärkeää on tietää kokonaiskuva ja meidän työajan kannalta on ollut todella tärkeää ulkoistaa tiettyjä toimintoja. Me pystymme keskittymään muihin omiin palveluihin. Yhteistyön avulla pöytälaatikkotuote on nähnyt päivän valon ja sitä viedään nyt  markkinoille systemaattisesti.

On iso asia olla murrosvaiheessa tekemässä verkkopalveluja alalle, jossa ollaan perinteisesti palveltu kuluttajia henkilökohtaisesti paikan päällä." 

Heli Kallio - Spine Metodi

80,000€ testin tulos 

Digikanavien ja eri medioiden roolit ovat puhuttaneet paljon ja moni miettii, missä kannattaa oikeasti näkyä, mihin sijoittaa aika ja raha.

Koulutuksessa pääset kurkistamaan verhon taakse ja näet tulokset AFT:n kahdesta eri kampanjasta, joissa testattiin eri kanavia. Ei mielipiteitä ja korrelaatioita, vaan raakaa dataa siitä mikä oikeasti toimii ja miten kannattaa mitata ja budjetoida.

Funnelit käyttöön 

Tämä hieno termi ei ole vain diginörteille, vaan jokaisen tulisi laittaa perusasiat käytänöön. Lyhyesti voidaan sanoa, että funneli on systeemi, joka tunnistaa liidin ja kuljettaa tämän valmiiksi valikoitujen ja testattujen ja mitattavien sisältöjen läpi kohti ostoa. Tätä pystyy tekemään monella eri tapaa ja se on jokaiselle mahdollista. Koulutuksessa opit, miten sinä rakennat funnelit ja laitat ne toimimaan.

Luo uutta sisältöä joka päivä = VALHE!

Koulutuksessa näet konkreettiset VOITOKKAAT kampanjat, joita AFT on pyörittänyt useita vuosia, tekemättä yhtä ainoaa uutta sisältöä. Saat myös työkirjan, miten rakennat samalla kaavalla omasi (tämä ei ole taikuutta, tätä menestyvät yritykset ovat tehneet vuosikymmeniä. Somekulttuuri vain on aivopessyt meidät tuijottamaan tykkäyksiä). 

Kun haluat saada markkinointisi toimimaan, käyttämättä liikaa aikaa ja energiaa.

 

Tulossuuntainen brändäys -koulutuksessa saat selkeän ymmärryksen nykyaikaisesta sisältömarkkinoinnista ja miten teet sen omalle yrityksellesi.

Tiedät mikä toimii ja mikä on turhaa. Saat valmiit kaavat ja testatut mallit.

Saat toimivia malleja myös ajankäyttöön, aikaansaamiseen ja ulkoistamiseen.

Älä tee turhia asioita, älä keksi pyörää uusiksi, tule "varastamaan" strategiat, jotka toimivat!

30 ensimmäistä mahtuu paikan päälle Helsinkiin 1.12.2021 ja kaikki halukkaat pääsevät mukaan livestriimillä kotoaan tai toimistoltaan.

Jos haluat päästä esille, erottua kilpailijoista ja saada oikeasti maksavia asiakkaita etkä pelkkiä some-tykkäyksiä, tämä on tärkeä webinaari sinulle.

Tämä webinaari ei ole mikään äkkirikastumiskurssi, jossa luvataan kikkoja ja järjettömiä rahoja ilman, että mitään tarvitsee tehdä. Tämä kurssi opettaa rakentamaan tehokkaan markkinoinnin.

Tämä systeemi on toiminut loistavasti minulla ja uskon, että se toimii myös sinulla, jolla on aitoa osaamista. Siitä tällä kurssilla markkinointi rakennetaan.

Mukana on yrittäjiä useilta palvelualoilta hyvinvoinnista ja kauneusalalta asianajajiin ja autokorjaajiin ja tapahtumajärjestäjistä valokuvaajiin.

  1. Tämä kurssi on nimenomaan palveluyrittäjille, jotka haluavat ottaa asiakashankinnan, oman talouden ja ajankäytön haltuun eikä enää pelata tuurilla.
  2. Ideoiden ja konseptien sijaan kurssilla teemme yhdessä kampanjan alusta loppuun, ideasta julkaisuun.
  3. Näytän sinulle kädestä pitäen, mitä nappeja painaa ja mistä aiheista kirjoittaa ja annan valmiita otsikoita ja valmiita tekstimalleja, joiden avulla pääset julkaisemaan omia juttuja kurssin aikana.
  4. Näet, mitä todellisuudessa tapahtuu; näytän sinulle omien kampanjoideni todellisia tuloksia, onnistumisia ja epäonnistumisia.
  5. Näet, miten automatisoida kerran tehtyjä kampanjoita, jotta säästät aikaa ja maksimoit asiakasmääräsi.